Post by montkingroversi on Feb 20, 2022 18:36:36 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Grand Theft Auto: Vice City ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Grand Theft Auto: Vice City IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekoder øker mynter ▞▞▞
▞▞▞ Grand Theft Auto: Vice City 2022 version ▞▞▞
Sett er kult ;-)
Bra spill! Men krasjer mye...kan ikke fullføre et oppdrag uten at det krasjer...ville gitt det 5 hvis det ikke var for denne feilen! Løs problemet med krasj
Jeg ville vurdert det høyere hvis det jævla spillet slutter å krasje så ofte midt i oppdraget på min oneplus nord.
Kontrollene er veldig dårlige og noen feil er der, vennligst se på dette. Dette er ikke akseptabelt fordi vi betaler for dette spillet og gir den verste opplevelsen for oss
Helt skuffet over dette nostalgiske spillet. Mange problemer med kontroll og våpensikting. Mangel på grensesnittknapper. Ingen rask måte å bytte våpen på. Ingen innstillinger for å kontrollere bevegelsesfølsomheten.
Grand Theft Auto: Vice City Аркаде yzm
Til tiårsjubileet for Grand Theft Auto: Vice City for å feire, Rockstar Games sluppet inn i kampen for mobile enheter med HD-grafikk, forbedret kontroll og
Jeg har aldri spilt dette spillet på noen annen plattform, og på Android-plattformen er det hele berøringsskjermen, og jeg synes det er veldig vanskelig å kontrollere avataren og bevege meg rundt i miljøet, og kjøring er enda vanskeligere å kontrollere kjøretøyet. Dette spillet trenger virkelig en ekstra kontroller fordi berøringsskjermen er forferdelig. Grafikken er flott og lyden er flott, men å prøve å kontrollere avataren er det vanskeligste med spillet, og jeg blir veldig frustrert når jeg prøver å spille det.
Norsk Varemerketidende nr 08/07 - Patentstyret - Yumpu
Det er flott, men autoaim er noen ganger litt buggy
Jeg har for dårlig erfaring med spill. Jeg foreslår at du ikke kjøper dette spillet bare sløsing med penger fordi kontrollen er for dårlig. Spesielt mål under kamp og ikke ha sitte ned nøkkel. Ikke juksekoder. Dette er bedre på bare pc. ikke kjøp denne ... 😡😡
Vill ha pengan til bake
Etter å ha spilt 30 % av spillet sluttet stuntkameraet å fungere og klarte ikke å fullføre kontinuerlige stunts, og rundt 80 % begynte selve spillet å henge
Grand Theft Auto: Vice City 아케이드 tfkz
Du trenger virkelig å endre kontrollene for å endre radiostasjonen, jeg har trykket de siste 5 minuttene virker veldig vanskelig å endre, du må definitivt kunne endre radiostasjonen i innstillingene, så så snart du gå inn i en bil det går automatisk på den radiostasjonen, jeg sikker på at du kunne gjøre det for PS2-spillet husker ikke
Hei utvikler, dette spillet er fantastisk etter 2 dagers spill krasjet, vær så snill å fikse det hvis du leser denne kommentaren ellers ikke mer problem i spillet 😀😉👍 spillet ditt fortsetter å krasje, bare løs dette problemet fra pakistan
Jeg har vært på et båtoppdrag i 2 dager og kjører så perfekt at jeg forstår ikke hvorfor jeg ikke kan slå det. Jeg har sett på gjennomgang på YT, og det ser ut som båtens topphastighet på mobil er betydelig lavere enn på en konsoll. Vennligst juster tidene eller få fart på båtene takk!
Spillet taler for seg selv. Jeg er bare glad for at disse gutta var i stand til å portere dette til Android OS. Tusen takk, og det gjelder alle andre du har overført. Jeg eier en kopi av dem alle. På flere forskjellige plattformer.
Kontrollene er ikke bra, spillet er bra, men det er bedre bare på PC.
Et fint spill, men et hastighets- og kontrollerende problem med bilene. Driftingen er veldig vanskelig. Anbefaler å spille San Andres i stedet (SAN ANDRES KREVER EN VELDIG GAMMEL TELEFON SOM SAMSUNG S5)
Funker ilke
Dette er et bra spill, jeg vil anbefale deg å få det, men du bør se nærmere på spillet for å være sikker på at du er fornøyd med spillet
Spillet er ok, men alle veiene er stengt uansett hvor du går, det vil være barriere ved veien. Hva er denne 121 er ikke nok for deg til å åpne veiene.....
Grand Theft Auto: Vice City – Apper på Google Play
Grand Theft Auto: Vice City - PS2, Xbox, PC, iOS, Android, PS3. Gamereactor Norge serverer nyheter, livestreams, anmeldelser, videoer, trailere,
Star Chef 2: Restaurant Game Simulácie mbmb
Fet som fjell
Grand Theft Auto: Vice City Arcade hjzu
Kjøpte og fullførte dette spillet uten noen eneste juksekode. Ingen feil uansett. Beste GTA-spill. Verdt hver krone. Det brakte tilbake barndommens nostalgi! ❤🔥
Kontroller er ikke gitt i mobilversjon. Ikke last ned dette spillet for å spille på mobil. Det er bare bortkastet penger. Spill heller på PlayStation.
Morsomt spill, men du blir fysisk syk når du går i trange områder. Kameraet går på fritz og karakteren din blir snudd rundt
Jeg elsker vice city, men det ser ut til å lukke seg hvert 20. minutt eller så uten å lagre fremgangen min på Huawei p10. Ganske irriterende
Grand Theft Auto: Vice City Editors 'rating. Velkommen tilbake til Vice City. Velkommen tilbake til 1980-tallet. Fra tiår med stort hår, overflødig og
Spillets grafikk er bra, og kontrollene er også fantastiske, jeg vil si at det er et morsomt Mobile GTA-spill, og jeg synes det er kjempebra!!!
En eller annen feil får kjøretøyene til å svinge til venstre på egenhånd. Vennligst fiks dette snarest
Biler er i beste fall klønete, glem høy hastighet siden det er umulig å holde en stabil hastighet.
Tutorial - Folhas De Estilos E Comentários - Fórum WMO
kjøringen er forferdelig du prøver å gå til venstre og det går til høyre og spillet feiler mye, ikke sikker på om andre brukere opplever dette, men jeg er ganske forbanna, jeg fikk refusjon innen 2 timer etter kjøpet.
Spillet spilte bra, men plutselig har knappene på høyre side av skjermen forsvunnet og kan ikke gjenopprettes, noe som gjør spillet uspillbart.